Gıda toptancısı ve mandıra işletmecisi bir ailenin 3. Kuşak işletmecesi olan babamız Recep Vurucular ’ın tüm bilgi ve tecrübesiyle pek çok gıda ürününü dalından toplayıp sofranıza sunuyoruz.  Bursa Gemlik’ten siyah zeytinlerimizi kış aylarında toplayıp sele ve salamura olarak işliyoruz. Ayvalık Burhaniye ve Bodrum Mumculardan topladığımız zeytinleri soğuk sıkım yağ hanelerde sıktırıp zeytinyağımızı elde ediyoruz. Süt kremasını yoğurarak tereyağımızı yapıyoruz. Bodrum mandalinası , patlıcan , karpuz kabuğu , kabak , havuç , çilek ,üzüm gibi tüm reçellerimizi kendimiz kaynatıyoruz. Yetiştiriciliğinden kesimine kadar özenle ilgilendiğimiz büyük ve küçük baş hayvanlardan etlerimizi temin ediyor , sucuk ve köftelerimizi kendimiz imal ediyoruz. Sabah kahvaltılarında taş fırınımızdan ekmeklerimizi ve pidelerimizi çıkarıyoruz.

Oda Kahvaltı Konaklama

Tüm misafirlerimize özenle hazırladığımız Kayıntı kahvaltılarımızı denize nazır serpme kahvaltı olarak sunuyoruz ve doymadan kalkmak yok diyoruz, isteyin sofranıza getirelim dilediğiniz üründen dilediğiniz kadar…

LA BREZZA BEACH

Otel misafirlerimize ve tüm Yalıkavak turistlerine hizmet veren La Brezza Beach bünyesindeki restoranımız adını nam salmış köftelerimizin iri yapılı cüssesinden almaktadır; Kallavi Köfte. Spesiyal ürünlerimiz Kallavi köfte ve Kallavi Burger’i denemeden dönmemenizi şiddetle tavsiye ederiz.

Siz La Brezza Beach’te denizin ve güneşin keyfini sürerken  KALLAVİ RESTAURANT YALIKAVAK ; atıştırmalıklardan, makarna çeşitlerine , el açması Bodrum mantılarından , ızgara çeşitlerine , taş fırın pidelerinden, Kallavi köfte ve Kallavi Burger’e , salata çeşitlerinden soğuk mezelere kadar geniş bir yiyecek menüsüyle ve de Kokteyl bar menüsüyle gün boyu lezzetlerini sunmaktadır.

Akşamları deniz kenarında yahut iskelede Rakı Balık keyfi yapabilir ya da kumsalda veya barda içkinizi yudumlayabilirsiniz. Size plajda yanan ateşimiz , ay ışığı , yakamozlar , dalga şırıltıları ve keyifli müziklerimiz eşlik edecektir.